BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Biszcza EBO Mobile PRO
Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Biszczy wprowadził do swojej oferty usługę płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej BS Biszcza EBO Mobile PRO.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Biszczy
- posiadają urządzenie z zainstalowaną i aktywowaną aplikacją mobilną BS Biszcza EBO Mobile PRO
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Biszcza EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do eBO eBank online
W tabeli poniżej możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
domyślny | maksymalny | |
Wypłata gotówki | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w sklepach | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w Internecie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Instrukcja aplikacji BS Biszcza EBO Mobile PRO
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Biszcza EBO Mobile PRO
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Biszcza EBO Mobile PRO
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Biszcza EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Biszcza EBO Mobile PRO. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie logując się do eBO eBank online lub dzwoniąc na Infolinię Banku