Odblokuj lub zablokuj dostęp do bankowości internetowej przez telefon.

2022-02-08

Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować dostęp do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.

Jak uruchomić usługę IVR?

  1. Zaloguj się na swoje konto bankowości internetowej, wejdź w zakładkę 
    Ustawienia -> Obsługa przez telefon.
  2. Aktywuj usługę.
  3. Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
  4. Utworzenie Telekodu należy potwierdzić aktualną metodą autoryzacji.
  5. Usługa staje się aktywna.

Jak zablokować dostęp do bankowości internetowej poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer +48 84 888 01 00,
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”
  5. Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1,
  6. Identyfikator został zblokowany.

Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej poprzez usługę IVR?

  1. Zadzwoń pod numer +48 84 888 01 00,
  2. Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
  3. Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
  4. Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
  5. Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków),
  6. W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
  7. Po zalogowaniu należy ustawić nowe hasło oraz je potwierdzić.

< powrót