Odblokuj lub zablokuj dostęp do bankowości internetowej przez telefon.
2022-02-08
Dzięki usłudze IVR, dostępnej w naszym Banku, można telefonicznie zablokować lub odblokować dostęp do bankowości internetowej. Aby móc to zrobić, należy najpierw aktywować usługę i ustalić Telekod.
Jak uruchomić usługę IVR?
- Zaloguj się na swoje konto bankowości internetowej, wejdź w zakładkę
Ustawienia -> Obsługa przez telefon. - Aktywuj usługę.
- Ustal swój Telekod i wpisz go dwukrotnie, następnie wybierz przycisk „Dalej”. Pamiętaj, że Telekod musi składać się z 6-10 cyfr.
- Utworzenie Telekodu należy potwierdzić aktualną metodą autoryzacji.
- Usługa staje się aktywna.
Jak zablokować dostęp do bankowości internetowej poprzez usługę IVR?
- Zadzwoń pod numer +48 84 888 01 00,
- Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
- Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
- Wybierz na klawiaturze przycisk 2 „Zablokuj dostęp do kanału www”
- Potwierdź dyspozycję przyciskiem 1,
- Identyfikator został zblokowany.
Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej poprzez usługę IVR?
- Zadzwoń pod numer +48 84 888 01 00,
- Po usłyszeniu słów „Witamy w systemie telefonicznym Banku”, na klawiaturze wprowadź identyfikator logowania do bankowości internetowej i zatwierdź przyciskiem „#”
- Następnie wprowadź swój Telekod i zatwierdź go przyciskiem „#”,
- Wybierz na klawiaturze przycisk 1 „Ustawienie hasła lub odblokowanie identyfikatora”
- Ustal hasło tymczasowe (8-20 znaków),
- W ciągu 10 min. zaloguj się do bankowości internetowej używając hasła tymczasowego.
- Po zalogowaniu należy ustawić nowe hasło oraz je potwierdzić.